Известие

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Слабо парно

    Имам проблем със слабо парно на турбото и не мога да разбера на какво се дължи. Колата е с нов радиатор на парното Нисенс и нов термостат Бер. Двигателя държи 90* и въпреки това от предните духалки духа може да се каже топъл въздух, а от задните леко топъл. Климатроника не изписва никакви грешки и не мога да разбера какво не е наред. Дайте идея за какво да гледам
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Двата маркуча към радиаторчето горещи ли са. Има ли съществена разлика между температурите им?
    Ако са горещи, може да е заяла смесителната клапа.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Маркучите стават горещи още около 60-70* на мотора и има разлика в температурата им, но не е голяма. Клапата пуска студено и обръща на топло, но какъв и е хода незнам
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Кой от двата е по-горещият - този откъм термостата ли?
        Пусни климатика на студено, вдигни оборотите на мотора на към 2000 - 3000 и виж дали температурата на маркучите се изравнява.
        Евентуално е добре да стигнеш до клапата и да видиш дали върви открай докрай.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Да, този след термостата е по-горещ. Когато сменях радиатора се наложи да откача моторчето от клапата. Възможно ли е да не съм го зацепил правилно?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Не виждам какво друго освен клапата би могло да е.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Хода на клапата се ограничава от моторчето или то работи докато не блокира клапата и климатроника го спира от товата?
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Хода на клапата се ограничава от моторчето или то работи докато не блокира клапата и климатроника го спира от товата?
                Хода ограничава от моторчето (има вграден в редуктура потенциометър, който спира оста на определен градус на завъртане) не от крайните положения на клапата.

                Ако е грешно зацепено, клапата няма да стига едното крайно положение и ще спира някъде посредата. Но тогава би трябвало да се запише грешка.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  И аз точно това си мисля. Грешка обаче не изписва. Би следвало да запише грешка и ако блокира клапата и не стига до крайното (желаното ) положение?
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Скоро един приятел с фиат каза че имал такъв проблем Колата загрявала но на уреда не му отчитало температурата и не му духало топло След диагностика открил неизправен температурен датчик който давал грешна информация и оттам се бъркала работата с топлото и колата му давала по голям разход Незнам дали при тебе може да е това но споделям чуто пък ако някой знае нещо може да коментира Успех
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      И аз точно това си мисля. Грешка обаче не изписва. Би следвало да запише грешка и ако блокира клапата и не стига до крайното положение?
                      Всъщност не съм на 100% сигурен в това дали моторчето не спира и при затормозяване в крайно положение на клапата. А наличието на потенциометър е затова за да може да спре клапата където управлението "иска" посредата от хода.

                      Все едно - добре е да я провериш дали върви открай докрай.

                      ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

                      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Скоро един приятел с фиат каза че имал такъв проблем Колата загрявала но на уреда не му отчитало температурата и не му духало топло След диагностика открил неизправен температурен датчик който давал грешна информация и оттам се бъркала работата с топлото и колата му давала по голям разход Незнам дали при тебе може да е това но споделям чуто пък ако някой знае нещо може да коментира Успех
                      И това е напълно възможно.
                      Трябва да се изключат една по една вероятните причини.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Има ли лесен начин да проверя клапата или трябва да разглобя всичко около радиатора?

                        Проблем с датчик е възможен, но при положение HI не би трябвало да взима под внимание показанията им. Иначе проблем с датчик на температурата на мотора няма защото показанията на диагностиката са нормални, включва нормално перките и температурата на таблото не мърда от 90.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          Май не е много лесно.
                          Може да пробваш да подадеш на моторчето напрежение за да завърти открай докрай и така да изключиш другите вероятни причини и да остане само тази с клапата.
                          Поне, като разглобяваш, да си сигурен.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            А как беше парното със старото радиаторче Да си уцелил ново с лош топлообмен но пък чак толкова не вярвам Все пак не е изключено Изключвам и варианта с повреден датчик на температурата в купето защото при хай той пак е вън от играта Останаха лошо радиаторче или грешка в клапата
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #15
                              По принцип не бях възхитен от парното още когато я взех колата, но преди да сменям радиатора при -22* имаше горе долу добро парно. За съжаление го смених лятото и тогава ми се стори, че духа топло. Сега при -14 колата въобще неможа да се стопли. Някакъв топъл въздух се появява на 90* на мотора. До тогава духа леко топло.

                              ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Май не е много лесно.
                              Може да пробваш да подадеш на моторчето напрежение за да завърти открай докрай и така да изключиш другите вероятни причини и да остане само тази с клапата.
                              Поне, като разглобяваш, да си сигурен.
                              Ако приемем, че не е зацепено правилно как да го зацепя правилно?
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X